Läs hur våra schampokakor och balsamkakor har hjälpt kvinnor få friskare, starkare och vackrare hår
Här delar våra kunder sina omdömen och erfarenheter efter att ha använt våra handgjorda kakor.
Recensioner och omdömen från Instagram och Facebook:
Håret känns lent, mjukt och fräscht utan att bli tungt
"Jag har aldrig testat något liknande förut och blev verkligen positivt överraskad av både schampo- och balsamkakorna. De är så enkla att använda och håret känns mjukt, lent och fräscht efteråt – utan att bli tungt. Och jag älskar att de är handgjorda med naturliga och ekologiska råvaror. Det känns liksom… rent och snällt, både för håret och naturen. Så fina produkter Kan varmt rekommendera andra att testa."
- Emma (Balanceyourself)
-
Mina lockar blir helt perfekta av erat schampo
Jag har använt era produkter för för lockigt hår och efter bara ca 2 veckor har mina lockar verkligen fått tillbaka sin form, de blir helt perfekta! Jag har provat många schampo och balsam för lockigt hår men inget har varit så bra som era. Tusen tack! Mitt lockiga hår är så mjukt och fluffigt nu!
-Åsa
-
Älskar era era produkter!!
Sen jag började använda schampo och balsam från er behöver jag bara tvätta håret en gång i veckan! Och balsamet är jättebra för mitt fina hår som annars brukar bli fett och tungt av balsam. Mitt hår glänser och känns så friskt, älskar era produkter!!
-Sara
-
Mitt hår känns förnyat
Jag vill bara säga att mitt hår känns förnyat av erat härliga schampo. Köper gärna igen!
-Fia
-
Är jättenöjd och vill köpa mer
"Hej jag köpte ett schampo från er och är jättenöjd. Skulle vilja köpa mera men jag bor på Åland. Antar att ni inte skickar hit? Säljer ni era produkter i Stockholm någonstans?"
- Anonym
-
Kommer aldrig köpa något annat!
Kommer aldrig köpa något annat. Doftar underbart!
-Gosantiger2
-
En fröjd för håret
Tack för så bra produkter, en fröjd för håret!
-Anonym