Läs hur våra schampokakor och balsamkakor har hjälpt kvinnor få friskare, starkare och vackrare hår

Här delar våra kunder sina omdömen och erfarenheter efter att ha använt våra handgjorda kakor.

  • - Frueriksson

    Recension från Instagram

    Följ Cookii på Instagram 
  • Mjuka och fina lockar efter tvätt

    "Älskar verkligen dessa shampo och balsam bars. Dofterna dröjer sig kvar länge mellan tvättarna. Konsistensen är trevlig. Shampot löddrar ordentligt vilket känns skönt när man arbetar in den i håret. Balsam kakan är riktigt lätt och använda i håret. Inte lika svårapplicerad som många andra jag testat. Håret blir mjukt och följsamt efter tvätten. Jag har lockigt till krulligt hår och mina lockar blir mjuka och fina efter tvätt! Gillar doften allra bäst! Så fräsch!"

    - Madeleine

  • Mitt självlockiga hår mår så bra av det här schampot

    "Mitt självlockiga hår mår så bra av det här scahmpot! Jag gjorde av med min första lite snabbt för jag fick den i present och fattade inte att det var schampo utan tvättade kroppen med den i några veckor Men nu har jag fyllt på med nytt till både mig och sambon. De doftar ljuvligt, och håret blir så fint!"

    - Susanna

  • Sååå nöjd!

    "Alltså!!! Hur lent och härligt får det bli? Testade schampo och balsamkakorna jag köpte i Strömsberg. Helt gudomliga! Löddret, lenheten och glansen. Sååå nöjd!"

    - Åsa

  • Löddrar bra och doftar gott

    "Är nöjd med både schampoo och balsam kakorna. Löddrar bra och doftar gott. Det kännas bra med ett alternativ med naturligt innehåll."

    - Amanda

1 av 7
Friskt glansigt hår efter användning av Cookii naturliga schampokakor och ekologiska hårvårdsprodukter

Håret känns lent, mjukt och fräscht utan att bli tungt

"Jag har aldrig testat något liknande förut och blev verkligen positivt överraskad av både schampo- och balsamkakorna. De är så enkla att använda och håret känns mjukt, lent och fräscht efteråt – utan att bli tungt. Och jag älskar att de är handgjorda med naturliga och ekologiska råvaror. Det känns liksom… rent och snällt, både för håret och naturen. Så fina produkter Kan varmt rekommendera andra att testa."

- Emma (Balanceyourself)

  • Mina lockar blir helt perfekta av erat schampo

    Jag har använt era produkter för för lockigt hår och efter bara ca 2 veckor har mina lockar verkligen fått tillbaka sin form, de blir helt perfekta! Jag har provat många schampo och balsam för lockigt hår men inget har varit så bra som era. Tusen tack! Mitt lockiga hår är så mjukt och fluffigt nu!

    -Åsa

  • Älskar era era produkter!!

    Sen jag började använda schampo och balsam från er behöver jag bara tvätta håret en gång i veckan! Och balsamet är jättebra för mitt fina hår som annars brukar bli fett och tungt av balsam. Mitt hår glänser och känns så friskt, älskar era produkter!!

    -Sara

  • Mitt hår känns förnyat

    Jag vill bara säga att mitt hår känns förnyat av erat härliga schampo. Köper gärna igen!

    -Fia

  • Är jättenöjd och vill köpa mer

    "Hej jag köpte ett schampo från er och är jättenöjd. Skulle vilja köpa mera men jag bor på Åland. Antar att ni inte skickar hit? Säljer ni era produkter i Stockholm någonstans?"

    - Anonym

  • Kommer aldrig köpa något annat!

    Kommer aldrig köpa något annat. Doftar underbart!

    -Gosantiger2

  • En fröjd för håret

    Tack för så bra produkter, en fröjd för håret!

    -Anonym

Lämna ett omdöme du också! - Tack för ditt stöd, det betyder enormt mycket för mig! Om du vill dela bild/video så belönas du med hela 50% rabatt på en order. Mejla då direkt till info@cookii.se istället då det inte går att bifoga filer här. När du fyller i formuläret godkänner du att Cookii får skicka e-post till dig.